loku ptha

loku ptha

Tuesday, February 5, 2013

මගේ ඇස් හිත ඔයාව හොයා හොයා ඉන්නකොට නිප්පා කිව්වා


මං මං ඇතුලෙම තනි වෙද්දී මගේ ජීවිතේ ගැන මට දුක හිතෙනවා ඇයි මං ඉපදුනේ කියලා හිතෙනවා අහස පුරා තරු පායලා තිබුනට ඒ එකම එක තරුවකට අයිතිවාසිකමක් කියන්න මට පුලුවන්ද??? හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් තරු පයලා තියන හිස් අහස යට මගේ තනිකම කොච්චරක්ද??? ඔයා දැන් NIBM යනවලු එහෙනං හොද BF කෙනෙකුත් හම්බෙලා එහෙම ඇති හ්ම්ම්ම් මේක බැලුවොත් ඔයාට හිතෙයි මගෙන් අහන්න ඔයා මට තාමත් ආදරෙයිද කියලා කෙටිම උත්තරේ ඔව් ඇත්තම කියනවනං එදා පන්තියේදී facebook එකේදී කිව්වා වගේම මම ඔයාට ආදරෙයි තාමත් මම මෙහෙම ලිව්වා කියලා මන් එක්ක තරහ වෙන්න එපා වෛර කරන්න එපා මම මේක ලියන්නේ හිතේ තියන දුක අඩු වෙන්න කතාවක් තියනවනේ අපි කන හැටි ලිපා දනී කියලා 
මේ හැම දෙයක්ම මෙහෙම වෙනකොට මට ඔයාට කියන්න දෙයක් තියනවා දෘඩ පන්තියේ වගේම ඔයාව අයේ දකින්න ලැබෙන්නේ නැ වගේම ඔයා මගේ ජීවිතේට එන්නේ නැ කියලා දැන දැනත් ඔයා එන්නේ නැති පාර දිහා බලාගෙන ඉන්නවා මම 

ඉස්සර මම ආදරේ කරන්න කෙල්ලෙක් හෙව්වා මම ආදරේ කරපු අය මට ආදරේ නෑ මම හිතින් ආදරේ කරා මම පස්සේ ගිය අය මන් දිහා බැලුවේ නෑ එත් එක දවසක් පන්තියේදී ඔයාව දැක්කම මට හිතුනා මම ආදරේ කරන්න හොය හොයා හිටිය කෙනා ඔයා නේද කියලා එදා මට ඇස්පිය ගහන්නත් අමතක වෙලා හිටියේ රෝස පාට දෙකම්මුල් නීල නයන දහසක් මල් පරදන හිනාව හංස ගමන් ලතාව සංදේශ කවි දහසක් එක්ක මගේ හිතේ ඔය ගැන මොකද්දෝ මන්දා ලොකු ආදරයක් හිතේ දෝං කාර දුන්න ටික දවසකින් මගේ ඇස් හිත ඔයාව හොයා හොයා ඉන්නකොට නිප්පා කිව්වා ඔයාගේ යාළුවා facebook ඉන්නවා කියල මම ගෙදර ආව ගමන් ෂණික fb  log  වෙලා දිල්හානිට req එකක් දාලා බැලුවා ඔයත් ඉන්නවද කියලා ඔව් ඔයත් හිටියා එදා ඉදන් මම fb ලොග් උනේ ඔයත් එක්ක එකම එක cht කරගන්න පුළුවන් වෙයිද කියලා ඔයා එක්ක cht එකක් දාලා පන්තියේදී දැනුන ඔයාගේ සුවදත් එක්ක මම මගේ මුළු කබරේ පුරාම ඇවිද්දා ඔයාව මගේ ලගින් තියන් විහිළු කතා කියා කියා ඔයා හිනා වෙනහැටි දිහා බලන් මමත් හිනා උනා  "මොකද කෝට්ටේ බදාගෙන තනියම හිනා වෙන්නේ පිස්සුද " කියල අහනකොට තමා මම පියවි ලෝකෙට ආවේ එතකන් මම ඉදලා තියෙන්නේ ඔයත් එක්ක හිනා ලෝකේ 

ටික දවසක් යනකොට මට ඉදලා හිටලා ඔයාව fb එකේදී සෙට් වුනා මට ඔයාට ඇහෙන්න ආදරෙයි කියන්න බැරි උනාට මට ඕනේ උනේ මගේ ආදරේ ඔයාට දන්වන්න විතරයි මම ඔයාට ලිවුම් 123ක් ලිව්වත් මම ඔයාට දුන්නේ ලිවුම් 2යි එත් ඔයා ලියලා දුන්න ලිවුම් වල ලියලා තිබුනේ පාඩන් කරලා හොදට ඉගන ගන්න කියලා විතරමයි 

මාස ගානකට පස්සේ ඒ  අවාසනාවන්ත දවස උදා වුනා  2010/10/02 ඔයා මට හිනා වෙලා වගේ  කිව්වා "මලිත් මම දැන්ම bf තියාගන්න කැමති නෑ" කියලා මම කිව්වා මම කැමති කාලයක් බලන් ඉන්නන් කියලා ඔයා මුකුත් කිව්වේ නෑ සද්ද නැතුව හිටියා හැබැයි මම මගේ හිතින් ගොඩක් ඇඩුවා එදා ඉදන් මම ප්‍රේම ගීත අහන එක නතර කරලා දැම්ම විරහා ගීත හොයා හොයා එකතු කරා ඒ අතරින් කපුගේ සර්ගේ  "මන් මුලා වී පාර සොයාගෙන හසරක් අසමින් යන ගමනේ " සින්දුවට මම ගොඩක් ආදරේ කරා මගේ room එකට වෙලා තනියම මම ගොඩක් ඇඩුවා දුමිදු හැමදාම මගේ හිත හැදුවත් මම ඔයාට තව තවත් ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තා


මේ හැමදෙයක්ම මට කියන්න ඕනේ වුනේ අවුරුදු 2කට විතර පස්සේ මේ ලගදී ඔයාව දැක්කා එත් මම ආදරේ කරපු ඔයා ඇසිපිය නොහෙලා බලාගෙන හිටියා මම අයෙ පාරක් al කරනකොට ඔයා NIBM යනවා මමත් දැන් ඉගන ගන්නවා අනාගතේට යන්න මේ හැමදෙයක්ම හිතේ තියාගෙන උනත් සමහර වෙලාවට මට හිතෙනවා දෙවි වරු අපිව හොයාගෙන ඇවිත් අපේ ජීවිත හරි මගට දානවා ඇති කියලා මමත් මගේ ජීවිතේට ජීවත් වෙන පාර හොයා ගත්තා ගොඩ දෙනෙකුට කතාවක් තියනවා කාටවත් කියා ගන්න බැරි සමහර විට වචන නැතුව ඇති අපෝ ඔයාට කතා කරන්න වචන නැති වෙන්නේ කොහොමද ඔයාට එහෙම හිතුනා නේද??

ඔයාට කරපු ආදරේ පාමුල මට මාවම නැති වෙලා ගොඩක් කල් ඇත්තම කිව්වොත් ඔයාට ඔයාගේ ජීවිතේ මුණ ගැහෙද්දි මට මගේ ජීවිතේ අත ඇරිලා  ඔයා දන ගෙන හිටියේ නැනේද  දැනගෙන හිටියත් දැන් මොනවා කරන්නද??? 

සත්තකින්ම දැන් කරන්න කිසිම දෙයක් නෑ කරන්න තියෙන්නේ කවදා හරි දවසක  අපි අපිව නොදැකම මැරිලා යන එක විතරයි හැබැයි තාමත් මට එකම එක හීනයක් තියනවා ඒ තමයි කවදා හරි මට ඔයාව එකම එක සැරයක් හරි එක තත්පරක හරි දකින්න පුළුවන්නන් එත් එකත් හීනයක් විතරක්ම වෙයි 

No comments:

Post a Comment