loku ptha

loku ptha

Tuesday, February 19, 2013

ඔයාව දැක්කම එක පාරටම මගේ හිත ඇදිලා ගියේ කොහොමද ???

එන්න දවසක මත එක්ක විනෝද වෙලා යන්න යාළුවොත් එක්ක දන් පුදුම වෙලා මන් දිහා බලන්න එපා සමහරවිට ඔයාගෙත් මගෙත් අතීතය තාමත් ඇති තිබුන තැන වලම තිබුන විදිහටම හෙමින් හෙමින් නටබුන් වෙමින් දැන් ඔයා හිතනවා නේද අතීතයට අපි කොච්චර දුර ඇවිදිනවා නේද කියලා එක කියන්න බෑ සමහරවිට ඔයාගේ කැමැත්තත් එක්ක අවුරුද්දක් 2ක් 3ක් වෙන්නත් එපා සුසුම් හෙලන්න එපා මේ පෙබරවාරි දැන් ඔයා අනිවාර්යෙන්ම අතීතයට ඇවිදිනවා ඇති අර අපි පන්තියේ උන්න සුන්දරමකලේ ජීවිතේ තිබුන හ්ම්ම්ම්ම්ම්

ජීවිතේ හැමදෙයක්ම වෙනස් අතීතයට යන අවුරුද්දක් ගැනේ හැමදෙයක්ම වෙනස් එත් මට පේනවා ඔයාගේ ඇස් ලස්සනට හිනා වෙනවා හැම ආදරයක්ම හිනාවකින් පටන් අරන් කදුලකින් ඉවර වෙනවා කොලපාට ගස් තණකොළ වලින් පිරුණ හොල්මන් මන්දිරයක් වගේ තිබුන අපේ පන්තිය මතකද අඅපේ මොන තරඟ මතක එකේ ඇතිද මතකද අපි බිලා සර්ට මට්ටු උන වෙලාවේ සර් ඔයාගෙනුයි දිල්හානිගෙනුයි ඇහුව මොකද කරන්නේ කියලා

මම ලිව්වා ලියුම ලහිරු ගෙනත් දුන්නම ඔයයි ඔයාගේ යාළුවොයි හිනා වේවි කියෙව්වා මතකද අපේ හිත අලුත් වෙනවා ආදරෙත් එක්ක එත් මගේ හිත තාමත් එහෙමම තම අතීතය වෙනස් එත් ඒ වෙනස් අතීතය එක්ක මගේ හිත ට තිතෙන්නේ ඇයි මට ඔයාව මුණ ගැහුනේ කියලා එක අහම්බයක් ජීවිතේ වැරදුන තැනක් හදා ගන්න තවත් තැනකට ආවා එතනින් මට හිතුවටත් වැඩ වැරදුන එක විතරයි වුනේ කවදාවත් දැකලා නැති ඔයාව දැක්කම එක පාරටම මගේ හිත ඇදිලා ගියේ කොහොමද ??? ඔයාට හිතෙනවා ඇති ඇත්තටම ඇයි එහෙම උනේ කියලා ඇත්තටම එහෙම නොහිතුනත් ඇත්තටම එක තාම සිද්ද වුනේ ඔයාට ඔයාගේ මුනේ තිබ්බ හිනාව මගේ හිතේ ආදරේ බවට පත් උනා මට මාව පෙම්වතක් වගේ දැනුනා ඒ හිනාව තාමත් මගේ හිතේ තියනවා මම මවපු හැම හීනයක් ඇතුලෙම ඔයාගේ ලස්සන හිනාව ඇස් තාමත් මගේ හිතේ තියනවා මගේ කන්දක් තරඟ උස හහීන තාමත් මට අමතක කරන්න බෑ මුළු ආදරේම හීනයක් වුනා මම හැමදාම පන්ති ආවා ඔයාව බලන්න එත් කවදාවත් ඔයා මන් ගැන ඇහුවේ නෑ

ඔයා මාව අමතක කරපු හින්ද මම ඔයාට අදර ලිව්මක් ලිව්වා එක ලස්සනට නමලා දිය ඇල්ලේ ඔයට දැම්මා දවසක් ඔයා හිතේ හංගන හිටිය කතාවක් මට කිව්වා

තවත් දවසක දිල්හානි මගෙන ඇහුවා ඔයා වෙන කාට හරි ආදරේ කරොත් මම මොකද කරන්නේ කියලා මට කෑ ගහල අඩන්න හිතුනා මම කවදා හරි හොද තැනකට ඇවිත් කතා කරන්න උන්නේ එත් කරන්න දෙයක් නෑ ඔයාට එය එක්ක හිනා වේවි යන්න කියලා මම බලාගෙන උන්නා දිල්හානි මට කිව්වා ඒවා දරාගෙන අහගෙන හිටියා

ආයෙමත් මට ඔයාව මුණගැහෙන්නේ නැති වෙයි කියලමයි මට හිතෙන්නේ මුණ ගැහුනත් මට කතා කරන්න වචන එකතු කර ගන්න මට පුළුවන් වෙයි කියලා මම හිතන්නේ නෑ එත් මේ පුංචි රටේ ඔය ලස්සන හිනාව දිහා බලාගෙන ඉන්න පුළුවන් 


ඔයත් මමත් අතීතයේ උන්න ගොඩක් තැන හිස් එත් එක දරාගන්න පුළුවන් ඇත්තක්  ඔයත් මමත් විතරක්ම දන්න ජීවිතේ අපිට ගොඩක් දේවත් අත ඇරෙනවා සමහර දේවත් අපි අත අරිනවා ඔයාව මටත් මට ඔයාවත් ඔයාව මටත් අත ඇරුනද අත අරියාද එක උත්තරේ දන්නේ ඔයාම තමා 
සමහර විට ඔය ඔය ලගින් ඉන්න කෙනාගේ මුණ දිහා යන්තමට බලන ගමන් හිතයි ටිකක් කල්පනා කරන්න මම දන්නවා ඔයා මට ආදරෙයි එක තම ඔයා මට නොපෙන්නේඩ Relationahip එක දාලා තිබුනේ මම දන්නවා හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම් දෛවය සරදම් කරන්නේ මටම තමා 

දැවී දැවී තියන පෙම් සිත් නිවී සැනසෙන්න ඕනේ දැන් අපි එන්නේ වර්තමානේ ඔයා ඔයාගේ bf එක්ක මම දැන් යන්න ඕනේ එත් මට ඔයාට එකම එක දෙයක් කියන්න ඕනේ මම ඔයාට පනටත් වැඩ ආදරේ කරාට ඔයා කවදාවත් මට ආදරේ කල නොකළ බව එත් මට තව එක දෙයක් කියන්නද මම 22 ඉන්නේ දවසම BMICH එකේ  cmpz එකෙන් කරන exhibition එක ඇතුලේ පුලුවන් ඔයාගේ bf එක්ක ඇවිල්ල යන්න එන්න මම යනවා මේ රෝස මල ඔයාට 

No comments:

Post a Comment